Przedmiotem umowy jest dostawa, w tym instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego dla baz danych w ramach Projektu "System Informacji o Terenie dla miasta Łodzi - faza IX" współfinansowanego przez Unię Europejską. Przedmiot umowy obejmuje zakup fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i licencji na oprogramowanie komputerowe dla Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi oraz usługi serwisu i asysty technicznej przez okres 5 lat.
Wykonanie przedmiotu umowy zostało określone na 60 dni od dnia podpisania umowy. Wartość umowy określona została na kwotę 5 160 539,90 brutto PLN.
Podstawa Prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2) Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Osoby reprezentujące spółkę:
- Rafał Chomicz - Prezes Zarządu
- Zbigniew Grzybek - Wiceprezes Zarządu