Stroną umowy jest podmiot ściśle związany z branżą mediową o dużym potencjale dotarcia do reklamodawców. Na bazie tego porozumienia Partner zobowiązał się do pozyskania klientów na powierzchnię reklamową w nowym medium o wartości przekraczającej 1 milion złotych, do końca 2012 roku. Umowa przewiduje przyznanie pozycji uprzywilejowanej Partnerowi po spełnieniu kilku, określonych w umowie warunków.
reklaMÓWKA
Rozwiązanie to pozwala na zamianę sygnału oczekiwania na połączenie na przekaz reklamowy. Ta nowatorska forma reklamy charakteryzuje się niespotykaną do tej pory skutecznością oraz olbrzymim zasięgiem. Każdy abonent może ustawić odgrywanie reklam na swoim telefonie, a w zamian otrzyma ustaloną gratyfikację, np. w postaci darmowych minut, dzięki czemu reklamy będą docierały do milionów Polaków.
Wind Mobile jest integratorem i dostawcą autorskich rozwiązań teleinformatycznych umożliwiających operatorom mobilnym oferowanie nowoczesnych usług i generowanie dodatkowych przychodów. Użytkownicy telefonów komórkowych z technologią i produktami Wind Mobile spotykają się każdego dnia.
Firma znana głównie dzięki wysoce skalowalnej Platformie RBT, oferującej popularne halodzwonki, dostarcza również takie rozwiązania mobilne jak: VAS Force, HaloAds, Mobile Ad Server, Voice Courier, Smart Apps, USSD Gateway, IVR/ITR, Call Completion, Voice Mailing, Recommendations oraz wiele innych.
Do grona klientów Wind Mobile należą wszyscy najwięksi komórkowi operatorzy w Polsce: Polska Telefonia Cyfrowa (T-Mobile, Heyah), PTK Centertel (Orange), Polkomtel (Plus), P4 (Play Mobile) i Cyfrowy Polsat, a także operator Nova w Islandii.
Zawarcie powyższej Umowy ma istotne znaczenie dla działalności i rozwoju Spółki.
Podstawa Prawna: § 3 ust. 2 pkt.2 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
www.windmobile.pl/inwestorzy
Osoby reprezentujące spółkę:
- Igor Bokun - Prezes Zarządu
- Tomasz Kiser - Członek Zarządu