Google luzuje zakaz reklamowania kryptowalut

Alphabet, spółka matka Google oświadczyła, że niektóre regulowane giełdy kryptowalut będą mogły reklamować się w Stanach Zjednoczonych i Japonii. Tym samym poluzowane zostały wprowadzone wcześniej blokady wszystkich reklam krypto walutowych, donosi Reuters.

Zmiany obowiązywać będą od października, a reklamodawcy będą musieli uzyskać certyfikat Google dla kraju, w którym będą wyświetlane reklamy, napisał amerykański gigant segmentu wyszukiwarek internetowych w poście na swoim blogu.

Zobacz więcej

Kryptowaluty fot. Bloomberg

W marcu rynkowy potentat poinformował, że od czerwca zabroni reklamowania kryptowalut i tzw. initial coin offerings.

Decyzja Google jest porównywalna do akcji przeprowadzonej przez Facebook. Gigant mediów społecznościowych pozwolił na niektóre reklamy promujące kryptowaluty i podobną treść od wstępnie zatwierdzonych reklamodawców, zakazując jednocześnie tych związanych z opcjami binarnymi i initial coin offerings.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / IT&Internet / Google luzuje zakaz reklamowania kryptowalut