Graal wyda w br. 4 mln zł na promocję

MG, AOP
17-04-2008, 12:19

Graal ma zamiar zainwestować w swoje marki; na ich promocję wyda w br. 4 mln zł. Prezes spółki nie wyklucza przejęć i  zapowiada, że br. będzie czasem reorganizacji firmy.

Graal ma w br. zmienić strukturę – wyodrębni 4 spółki, z których każda będzie miała szansę być liderem w swoim segmencie: SuperFish zajmie się produkcją i dystrybucją ryb marynowanych i mrożonek, Graal będzie odpowiadał za konserwy rybne, Koral za ryby wędzone, a Gaster zajmie się daniami gotowymi.

Spółka będzie kontynuowała politykę przejęć, także zagranicznych. Prezes Graala nie wykluczył, że do jednego dojdzie jeszcze w tym roku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MG, AOP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Graal wyda w br. 4 mln zł na promocję