Innowacyjna droga przez mękę

opublikowano: 11-04-2012, 06:15

Fundusz zalążkowy Maciejów Grabskiego i Dudy wyhodował spółki z innowacyjnymi produktami. Ale nawet firmom z tak bogatymi inwestorami nie jest łatwo o wdrożenie

Pieniądze to nie wszystko. Nawet innowacyjne spółki z kapitałem mają w Polsce pod górkę. Ciężko im sprzedać własne produkty, bo brakuje pomysłów, które zachęcałyby do inwestycji w nowe rozwiązania. Doświadczyły tego m.in. spółki z Business Angel Seed Fund, funduszu zalążkowego dwóch Maciejów: Grabskiego i Dudy, który miał do dyspozycji 40 mln zł i wciąż szuka okazji do inwestycji. Na szczęście trzy spółki, najbardziej zaawansowane w pracach, najgorsze mają za sobą.

Zobacz więcej

Grabski Maciej, właściciel Business Angel Seed Fund (fot. Puls Biznesu_WM)

AZO Digital wie, jak płacić połowę mniej za oświetlenie ulic. Spółka opracowała zapłonnik elektroniczny, który na starcie pozwala zmniejszyć zużycie prądu o 22 proc.

Trudno jest się przebić w Polsce spółce SiGarden założonej przez 10 inżynierów z gdańskiego oddziału R&D Intela, która poszła w stronę tabletów dla przemysłu: wodoodpornych, mocnych, wytrzymałych na wysokie temperatury, wstrząsy.

Jeszcze do niedawna kontraktów nad Wisłą nie miała spółka PolyMem, która produkuje membrany i instalacje do separacji gazów.

Więcej w środowym "Pulsie Biznesu" oraz archiwum PB>>

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Grzegorczyk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu