Od 9 do 11 kwietnia będą przyjmowane zapisy w ramach oferty publicznej K2 Internet, spółki zajmującej się e-marketingiem - wynika z prospektu emisyjnego. W pierwszej kolejności sprzedawane będą nowe akcje - 330 tys. szt. Jeśli zainteresowanie będzie większe to w drugiej kolejności swoje walory w dwóch transzach: 369,6 tys. szt. i 354,96 tys. szt. zaoferuje giełdowy fundusz bmp AG. Jeśli i to będzie mało 41 tys. walorów do oferty dołożą założyciele i menedżerowie firmy.
Cenę maksymalną ustalono na poziomie 40 zł.
-Ale zakładamy, że będzie to nieco niżej. Liczymy, że nowa emisja przyniesie firmie ok. 10 mln zł - mówi Janusz Żebrowski, prezes K2 Internet.
To sugeruje cenę w okolicy 30 zł. Przy takim poziomie bmp AG za swoje walory może zebrać nawet ponad 21 mln zł, a fundusz zainwestował w ten projekt przed kilkoma laty tylko 2 mln zł. Zysk imponujący.
K2 Internet chce przeznaczyć gotówkę na rozwój organiczny, przejęcia są brane pod uwagę tylko jak trafi się dobra okazja. W 2006 r. spółka miała 15,3 mln zł przychodów i 1,12 mln zł zysku. Janusz Żebrowski zapewnia, że 2007 r. był lepszy, prezes nie widzi przeszkód żeby firma rozwijała się w tempie 40-50 proc. rocznie.
Zbigniew Kazimierczak, [email protected]