„King Kong” – 18 mln USD ze sprzedaży biletów po wejściu na ekrany

(Marek Druś)
opublikowano: 16-12-2005, 14:11

„King Kong” wygenerował 18 mln USD wpływów z biletów w dniu debiutu, z czego 9,8 mln USD w USA i Kanadzie. Nie spełnił zatem oczekiwań niektórych analityków. Dystrybutor filmu, Universal Studios, tłumaczy to faktem, że dzieci i młodzież, do których jest przede wszystkim skierowany, nie mogły uczestniczyć w pierwszych pokazach z powodu szkoły.

„King Kong” wygenerował 18 mln USD wpływów z biletów w dniu debiutu, z czego 9,8 mln USD w USA i Kanadzie. Nie spełnił zatem oczekiwań niektórych analityków. Dystrybutor filmu, Universal Studios, tłumaczy to faktem, że dzieci i młodzież, do których jest przede wszystkim skierowany, nie mogły uczestniczyć w pierwszych pokazach z powodu szkoły. Ponadto „King Kong” nie jest sequelem. Film, którego produkcja pochłonęła 200 mln USD, osiągnął jednak znacznie lepszy wynik, niż „Godzilla”, która w 1998 roku przyniosła w momencie wejścia na ekrany 8,4 mln USD ze sprzedaży biletów.

MD, yahoo.com

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Polecane