Chodzi o naprawę okresową na tzw. poziomie P4, która jest przeprowadzana po przejechaniu przez pojazd 500 tys. km lub co pięć lat.
W trakcie takiej naprawy wykonywane są prace obejmujące przegląd podzespołów i zespołów połączone z częściowym ich demontażem z pojazdu trakcyjnego oraz naprawą lub wymianą elementów zużytych bądź uszkodzonych. Dla Kolei Mazowieckich wykona je ZNTK "Mińsk Mazowiecki" do końca 2021 roku.
"W ostatnim czasie o parku taborowym Kolei Mazowieckich mówi się przede wszystkim w kontekście nowych pojazdów FLIRT. Jednak nasza troska o flotę dotyczy także właściwego utrzymania starszych pojazdów, w tym m.in. ezt EN57 AL" - powiedział cytowany w komunikacie członek zarządu Kolei Mazowieckich Czesław Sulima.
"Naprawy w poziomie utrzymania P4 dotyczą przede wszystkim wymiany wszystkich tych elementów, które w wyniku eksploatacji uległy zniszczeniu oraz zużyciu. Służą więc przede wszystkim zapewnieniu właściwego poziomu bezpieczeństwa podczas jazdy" - dodał.
Koleje Mazowieckie podpisały umowę na naprawę pociągów za 62 mln zł netto
opublikowano: 2020-09-03 14:13
Koleje Mazowieckie podpisały umowę na przeprowadzenie naprawy okresowej 39 elektrycznych zespołów trakcyjnych typu EN57 AL. Wartość kontraktu to 62 mln zł netto - poinformował przewoźnik w czwartkowym komunikacie.