LPP wierzy w szybki powrót wyników sprzed pandemii

Dynamiczne zwiększanie powierzchni sklepów i e-sprzedaży może już w tym roku pozwolić powtórzyć wyniki z 2019 r. – twierdzi wiceprezes giełdowej spółki odzieżowej.

Przeczytaj tekst i dowiedz się:

  • W jaki sposób LPP chce wrócić do poziomu sprzedaży z 2019 r.
  • Jaki ma plan na rozwój ecommerce i sieci sklepów stacjonarnych
  • Jak wyniki i plany LPP ocenia analityk

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ