Na dzieci nie skąpimy

PAP
05-06-2010, 07:21

Od marca 2009 do marca 2010 r. wydaliśmy ponad 1,1 mld złotych na specjalną żywność dla niemowląt i małych dzieci - podaje "Gazeta Wyborcza".

Oznacza to wzrost o ponad 10 proc. niż rok wcześniej. Kolejny miliard poszedł na pieluchy a następny na zabawki.

Sprzedawcy, oferujący te i inne artykuły dla najmłodszych, nie narzekają na brak klientów. Ci często szukają dobrych i sprawdzonych towarów.

Powoli rośnie przyrost naturalny, a kryzys nie wpływa na spadek sprzedaży. Rodzice oszczędzają na innych rzeczach, ale nie na swoich pociechach - zauważa "Gazeta Wyborcza".(PAP)

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Na dzieci nie skąpimy