Nagrodą w biegu po tytuł Gazeli Biznesu jest prestiż i reputacja

JAROSŁAW JAWORSKI prezes Coface’a
opublikowano: 07-06-2016, 22:00

Komentarz autora rankingu Gazele Biznesu

Czerwiec to miesiąc, który coraz większemu gronu firm z sektora MSP kojarzy się z okresem rozpoczęcia przygotowań do rankingu „Gazele Biznesu”. Każdego roku z radością obserwuję zainteresowanie, jakim cieszy się kolejna edycja. Ten ranking to już marka sama w sobie. Z nieskrywaną satysfakcją mogę dziś stwierdzić, że wieloletnia praca nad zestawieniem się opłaciła, bo Gazela Biznesu to tytuł, który kojarzy się z prestiżem i uznaniem. Miano Gazeli to świetna rekomendacja mająca niebagatelne znaczenie w kontaktach handlowych z dotychczasowymi i nowymi kontrahentami.

Już po raz szesnasty analitycy Coface’a zajmą się weryfikacją danych zgłoszonych przez przedsiębiorców, ale także sami wyszukają firmy, które spełniają kryteria rankingowe, by zaprezentować ich wyniki w zestawieniu. To z pewnością unikalna cecha naszego rankingu — większość firm, które się w nim znajdują, nie zgłasza osobiście swojego udziału, lecz zostaje dostrzeżona przez naszą wywiadownię. Zespół ekspertów zweryfikuje także firmy uhonorowane tytułem Gazeli w minionych latach. Ta precyzyjna analiza i poszukiwanie najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w segmencie MSP czyni nasz ranking wyjątkowym wśród innych zestawień.

Gdy spotykam się z przedsiębiorcami, często jestem pytany o to, co zrobić, by znaleźć się w tym zaszczytnym gronie, jakie kryteria spełnić, czy udział w rankingu jest płatny, do kiedy należy zgłaszać swoje kandydatury? Kryteria, które należy spełnić, pozostają niezmienne. W każdej edycji rankingu badamy wyniki kandydata za pełne trzy poprzedzające lata.

W edycji 2016 przeanalizujemy wyniki za lata 2013-2014-2015. Na zgłoszenia czekamy do końca września. Co ważne — tylko rejestracja firmy przez formularz gwarantuje, że na pewno zostanie ona poddana weryfikacji do rankingu. Już teraz chciałbym zachęcić przedsiębiorców, którzy dotychczas nie próbowali swoich sił w tej rywalizacji, do zgłaszania swoich firm. Przypominam także tym, którzy projekt już znają, ale być może o nim nie pamiętają, że trwa już kolejna edycja, aby wypełnić formularz rejestracyjny na stronach internetowych coface.pl oraz gazele.pl

Jesteśmy dumni, że po raz kolejny będziemy mogli pracować przy tym projekcie i mamy nadzieję, że z Państwa pomocą nasz zespół zakwalifikuje do rankingu rekordową liczbę przedsiębiorstw, których dobra kondycja i sukcesy zasługują na wyróżnienie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: JAROSŁAW JAWORSKI prezes Coface’a

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu