PolskiBus wprowadza markę Gold i 8 nowych tras w Polsce

ISBNews
14-09-2015, 13:58

Souter Holdings Poland - właściciel marki PolskiBus.com - wprowadzi na polski rynek - na dwóch trasach - markę PolskiBusGold oraz uruchomi 8 nowych tras, poinformował Brian Souter.

"Dzisiaj wprowadzamy nasz produkt Gold w Polsce. Będzie on skierowany przede wszystkim do bardziej wymagających klientów" - powiedział Souter podczas konferencji prasowej.

Połączenia Gold obsłuży nowa flota autobusowa o wartości 10 mln zł. Pierwsze połączenia w ramach nowej marki zostaną uruchomione na trasach Warszawa - Kraków i Warszawa – Wrocław.

Połączenia PolskiBusGold będą cechowały się m.in. luksusowym taborem (60 miejsc w pojeździe) i podawaniem poczęstunku podczas podróży. Ceny będą rozpoczynały się od 1 zł, tak jak w innych kursach przewoźnika.

Połączenia Gold będą obsługiwane przez pojazdy ADL Plaxton "Elite i" na podwoziu Volvo B11R.

Spółka uruchomi też 8 nowych tras, dzięki czemu będzie łączyć 40 polskich miast leżących przy 26 trasach. Nowe połączenia obsłuży 25 nowych autobusów wartych 40 mln zł.

Nowe trasy to:

Suwałki - Augustów - Łomża - Warszawa

Włocławek - Płock - Warszawa

Biała Podlaska - Siedlce - Warszawa

Opole - Częstochowa - Piotrków Tryb. - Warszawa

Elbląg - Ostróda - Mława - Warszawa

Kielce - Skarżysko Kam. - Radom - Warszawa

Tarnobrzeg - Sandomierz - Ostrowiec Św. - Radom - Warszawa

Ostrów Wlkp. - Kalisz - Sieradz - Łódź - Warszawa

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBNews

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / PolskiBus wprowadza markę Gold i 8 nowych tras w Polsce