REKLAMODAWCY MAJĄ TYLKO OSIEM MINUT

Paweł Zielewski
19-05-1999, 00:00

REKLAMODAWCY MAJĄ TYLKO OSIEM MINUTBędzie mniej czasu na promocję przed filmem „The Phantom Menace” — nowym epizodem „Gwiezdnych Wojen”ZA NIMI KOLEJKA TA STAŁA: Przez ostatnie dwa tygodnie w Stanach Zjednoczonych pod kinami koczowali fani „Gwiezdnych Wojen”. Tylko po to, by znaleźć się w gronie szczęśliwców, którzy obejrzą zarówno premierowy spektakl gwiezdnej sagi, jak i — legendarne — osiem minut reklam przed samym filmem.fot. ARCMoc i legenda wróciły. Dzisiaj premiera „Epizodu I Gwiezdnych Wojen” („The Phantom Menace”) GeorgeŐa Lucasa. Obserwatorzy i...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / REKLAMODAWCY MAJĄ TYLKO OSIEM MINUT