Samsung zwiększy konkurencję dla chińskich komórek w Indiach

opublikowano: 14-01-2019, 07:11

Samsung zamierza zaoferować w Indiach serię tańszych smartfonów i zwiększyć rywalizację z chińskimi konkurentami, donosi Reuters.

Południowokoreański koncern przegrał z chińskim Xiaomi pod względem dostaw smartfonów w Indiach w dwóch z trzech kwartałów 2018 roku, dla których są dane. Samsung chce zmienić tą sytuację oferując na drugim rynku komórkowym świata trzy nowe telefony serii M. Będą sprzedawane tylko przez stronę internetową i indyjskiego Amazona. Celem jest podwojenie sprzedaży przez Internet, podkreśla szef biznesu komórkowego Samsunga w Indiach.

W roku zakończonym w marcu 2018 roku sprzedaż komórek Samsunga w Indiach sięgnęła 373,5 mld rupii (5,3 mld USD).

W Indiach ponad 1 mld USD korzysta z usług telefonii komórkowej, ale nie korzysta z niej wciąż 350 mln mieszkańców kraju.

bc64433c-8c2e-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Innowacji
Newsletter z najważniejszymi informacjami o rozwoju i finansowaniu nowych technologii.
ZAPISZ MNIE
Puls Innowacji
autor: Anna Bełcik
Wysyłany raz w tygodniu
Anna Bełcik
Newsletter z najważniejszymi informacjami o rozwoju i finansowaniu nowych technologii.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu