Singapur może jako pierwszy zakazać reklamy słodzonych napojów

opublikowano: 10-10-2019, 09:29

Dziennik Straits Times pisze, że Singapur, który jest jednym z największych konsumentów cukru per capita, może być pierwszym krajem z całkowitym zakazem reklamy napojów o wysokiej zawartości cukru, donosi Reuters

Minister zdrowia Edwin Tong powiedział gazecie, że władze Singapuru wprowadzą także obowiązek umieszczania na napojach z wysoką oraz średnią do wysokiej zawartością cukru informacji z przodu opakowania o tym iż są one niezdrowe.

Zobacz więcej

Grzegorz Kawecki

Nowe regulacje mają zostać ogłoszone w przyszłym roku, a ich wprowadzanie potrwa od roku do czterech lat.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, Bloomberg

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy