Cena po jakiej rozpoczął się handel akcjami Twittera wyniosła 45,10 USD. Oznacza to, że w stosunku do ceny po jakiej sprzedawano akcje w ramach oferty IPO (26 USD) kurs debiutu był o 73,4 proc. wyższy. Przy takim kursie kapitalizacja spółki wyniosła 25,04 mld USD.

Kolejne minuty przyniosły dalszy wzrost wyceny. Po około 15 minutach kurs doszedł do poziomu 50 USD i przebił poziom notowań Facebooka. Potem doszło do korekty początkowych wzrostów i kurs nieco opadł. Ostatecznie dzień zakończył na poziomie 44,90 USD. Najwyższą wartość w ciągu dnia jaką osiągnął to 50,09 USD.
Do debiutu doszło po prawie 1,5 godziny od otwarcia handlu gdyż powstały spore trudności z realizacją zleceń. Kilkukrotnie zmieniano przedział cenowy po jakim miał rozpocząć się handel walorami Twittera. Według niepotwierdzonych jeszcze informacji, popyt na akcje Twittera 30 razy przewyższał podaż.
W otwierającej handel transakcji właściciela zmieniło aż 11 mln akcji spółki.
Do inwestorów w ramach oferty IPO trafiło łącznie 70 mln walorów spółki. Z oferty publicznej spółka pozyskała 1,82 mld USD.
$TWTR is officially #OPEN on the #NYSE at $45.10 http://t.co/plnsT51KhH #TwitterIPO
— (NYX) NYSE Euronext (@NYSEEuronext) November 7, 2013
$TWTR is officially #OPEN on the #NYSE at $45.10 http://t.co/plnsT51KhH #TwitterIPO
Debiut spółki z San Francisco był jednym z najbardziej wyczekiwanych w tym roku.
Popularność serwisu systematycznie rośnie, co znajduje również odzwierciedlenie w wynikach, choć firma nadal jest nierentowna. W trzecim kwartale tego roku jej przychody wzrosły ponad dwukrotnie do 168,6 mln USD z 82,3 mln rok wcześniej. Pogłębiła się natomiast z 21,6 do 64,6 mln USD strata netto.
We just priced our IPO. pic.twitter.com/NWXaO4Myq0
— Twitter (@twitter) November 6, 2013
We just priced our IPO. pic.twitter.com/NWXaO4Myq0
