Działająca od 15 lat spółka wystąpiła o zgodę na przeprowadzenie pierwotnej oferty publicznej i wejście na Kosdaq, południowokoreański rynek spółek małej kapitalizacji. Pinkfong Co. nie ujawnił wielkości oferty. Według lokalnych mediów, wycenia się na ok. 700 mld wonów (507 mln USD).
Działający w branży rozrywki dziecięcej Pinkfong Co. stał się znany na świecie po tym jak opublikowana na YouTube przez spółkę osiem lat temu piosenka “Baby Shark” stała się globalnym hitem. Do tej pory odtworzoną ją prawie 16 mld razy. To rekord serwisu. Bloomberg zauważą, że Pinkfong Co., obserwowany na Youtube przez ponad 81 mln internautów, nie zdołał już powtórzyć tego sukcesu choć kilka innych jego nagrań zdołało osiągnąć 1 mld odsłon lub więcej.
Szacuje się, że tylko z reklam na YouTube przy nagraniu „Baby Shark Dance” południowokoreańska spółka zarobiła ponad 22 mln USD. Dodatkowo kanał YouTube „Baby Shark - Pinkfong Kids' Songs & Stories”, który publikuje różnorodne treści dla dzieci, zarabia ponad 1 mln USD miesięcznie z reklam. Poza treściami cyfrowymi, Pinkfong skutecznie spieniężył „Baby Shark” dzięki szerokiej ofercie produktów i umów licencyjnych.
Największym udziałowcem spółki jest Kim Min-seok, jej współzałożyciel, który posiada 18 proc. akcji. Kolejnym, z pakietem prawie 17 proc., jest Samsung Publishing Co.