Spółka szacuje, że jej przychody całkowite wyniosą 16,8 mln zł, a przychody netto ze sprzedaży 16,3 mln zł.
Zgodnie z szacunkami, środki pieniężne na koniec okresu, tj. 30 czerwca 2025 r. wyniosą 7,4 mln zł.
Jak wskazano w komunikacie, na szacunkowe dane za I półrocze wpływ miały m.in.: premiery nowych gier komputerowych w szczególności "Crime Simulator" w wersji na PC oraz "Drug Dealer Simulator" w wersji na konsolę Xbox; sprzedaż gier z segmentu PC, zwłaszcza "Ultimate Fishing Simulator" oraz "Thief Simulator 2"; sprzedaż gier z segmentu konsol ("House Flipper", "Cooking Simulator", "Thief Simulator" oraz "Thief Simulator 2"); koszty prowizji wypłacanych deweloperom, koszty marketingu i wynagrodzeń; zmienność kursu walut, w tym kursu USD i EUR w stosunku do PLN; wzrost kosztów usług podmiotów zewnętrznych względem okresu porównywalnego.