Wyzwania i potrzeby mikrofirm: co robić, aby twoja firma była nowoczesna?

Partnerem publikacji jest Nest Bank
opublikowano: 2022-12-13 11:40

Nowoczesne rozwiązania technologiczne nie są zarezerwowane wyłącznie dla korporacji. Mogą z nich korzystać także mikrofirmy. Ważne, by znalazły partnera, który posiada je w ofercie i potrafi doradzić, z których warto korzystać, a także dostępni i pomoże wdrożyć w firmie rozwiązania informatyczne.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja
Karolina Hofman, dyrektorka wydziału kart płatniczych Nest Banku oraz Łukasz Gajewski, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej w Nest Banku
Karolina Hofman, dyrektorka wydziału kart płatniczych Nest Banku oraz Łukasz Gajewski, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej w Nest Banku

– Nowoczesność firmy jest pochodną tego, jak o jej rozwoju myśli właściciel. Jeśli w jego planach jest skalowalność biznesu, wyjście z ofertą poza najbliższy region, to już możemy mówić o nowoczesności. Ale żeby to zrobić, musi mieć odpowiednie zaplecze technologiczne – mówi Łukasz Gajewski, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej w Nest Banku. – Kluczowy jest dobór odpowiednich partnerów zarówno do logistyki, jak i obsługi finansowej. Właściwy dobór banku: nowoczesnego, zaawansowanego technologicznie, pozwoli zarządzającym firmą zaoszczędzić mnóstwo czasu – podkreśla.

A Karolina Hofman, dyrektorka wydziału kart płatniczych Nest Banku, opowiada, z jakich rozwiązań warto skorzystać. Wśród nich jest m.in. Nest POS, aplikacja do przyjmowania płatności na telefonie, którą Nest Bank wdrożył we współpracy z firmą PayTel.

Chcecie wiedzieć więcej o ciekawych rozwiązaniach? Zapraszamy na podcast.