Zacznie się „Pospolite ruszenie turystyki biznesowej”
Biuro Meetings Management zajmujące się organizacją konferencji, wspólnie ze Stowarzyszeniem Konferencje i Kongresy w Polsce oraz partnerami z branży, organizuje cykl imprez pod hasłem: Pospolite ruszenie turystyki biznesowej.
Pomysł ten jest efektem zaniepokojenia branży spadkiem nakładów na promocję polskiej turystyki. Po raz pierwszy zorganizowana zostanie Internetowa Akademia Praktycznego Marketingu Turystyki (promocja usług turystycznych w kraju i za granicą oraz pozyskiwanie klientów za pomocą Internetu), skierowana m.in. do kadr małych przedsiębiorstw turystycznych: hoteli, moteli, pensjonatów, restauracji, biur podróży, agencji reklamowych i innych. Będą to dwa jednodniowe spotkania — 27 października i 6 listopada w gmachu Intraco II w Warszawie. W programie znajdą się m.in. fundusze pomocowe UE, wsparcie rządu RP dla MŚP, formy i metody promocji turystyki biznesowej, targi zagraniczne — wspólne stoiska i marketing bezpośredni. Koszt uczestnictwa wynosi 975 zł. Pozostałe akcje to ogólnopolskie doroczne spotkanie firm turystycznych, szkoleniowych i konsultingowych: IV Forum Turystyki Biznesowej w dniach 30 listopada-1 grudnia 2000 r. w PKiN w Warszawie oraz organizowana w ramach tego forum IV Europejska Akademia Organizatorów Konferencji (29 listopada-1 grudnia). Jednym z patronów „Pospolitego ruszenia turystyki biznesowej” jest „Puls Biznesu”. KG