pb.pl
w schowku Tylko dla zalogowanych czytelników
zaloguj się
lub zarejestruj
dodaj do schowka

Red Bull zapłaci, bo „nie dodał skrzydeł”

KUP LICENCJĘ
Marek Druś, thelocal.de
Pin It email print

Austriacki producent napojów energetyzujących Red Bull poszedł na ugodę w USA w sprawie z pozwu zbiorowego o nierzetelną reklamę. Będzie go to kosztować 13 mln USD.

 

Notowania

dolar

W styczniu 2013 roku Benjamin Careathers złożył pozew w sądzie w Nowym Jorku. Twierdził w nim, że choć pije Red Bulla od 2002 roku nie poprawił on jego koncentracji i szybkości reakcji, co utrzymywano w reklamie napoju. Zawarcie układu oznacza, że każdy kto kupił co najmniej jednego Red Bulla w USA po 1 stycznia 2002 roku i wystąpił z właściwym roszczeniem może dostać albo 10 USD odszkodowania albo darmowe produkty Red Bulla wartości do 15 USD.
 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione. Korzystanie z serwisu izamieszczonych w nim utworów i danych wyłącznie na zasadach określonych w Regulaminie Korzystania z Serwisu. Zapoznaj się z regulaminem.

Teksty Polskiej Agencji Prasowej

Komentarze

Wiadomości dnia na www.pb.pl

Po brexicie

Co bardziej przeżyłeś?

Ranking gorących spółek

0.66 
0.42 
0.38 
0.30 
0.27 

Sekcje

Oferty Pulsu Biznesu