Spółką, z którą sieć podpisała umowę jest Varsovia Food Company. Pierwsze lokale sygnowane marką Dunkin' Donuts mają pojawić się w Warszawie, a w całej Polsce mają powstać łącznie 44 kawiarnie w ciągu najbliższych kilku lat.

- Kontynuując naszą strategiczną ekspansję w Europie z radością informujemy, że wkraczamy również do Polski - mówi Paul Twohig, prezydeny Dunkin' Donuts na USA i Kanadę. - Polska ma bogatą kulturę picia kawy i jest rosnącym rynkiem tego napoju, więc spodziewamy się dobrego przyjęcia naszych kawiarni przez gości w tym kraju. Będziemy współpracować z Varsovia Food Company, która ma już udowodnione sukcesy w tym kraju - dodał prezes sieci.
Dunkin' Donuts prowadzi 11,3 tys. lokali w 37 krajach świata. Lokale tej sieci działały już w Polsce w latach 1996-2002. Bez powodzenia, bo - jak podkreślali eksperci - Polacy nie byli w stanie zaakceptować smaku i receptur amerykańskich pączków jako konkurencji do naszych wypieków o tej nazwie.
Według informacji podawanych wcześniej przez różne media nowa strategia sieci ma być bardziej dopasowana do lokalnych smaków. Nie wiadomo jednak jeszcze, co konkretnie chciałaby zaproponować nad Wisłą.
