Asseco wchodzi w start-upy

Gigant IT jest zainteresowany kupowaniem młodych firm. Nie interesują go jednak pomysły, tylko gotowe produkty.

Moda na start-upy dotarła do Asseco Poland. W październiku informatyczny gigant sfinalizował zakup małej krakowskiej spółki Modulus. To pierwszy polski start-up, w który zdecydowała się zainwestować rzeszowska firma. I jak się okazuje, nie będzie ostatnim. — Jesteśmy zainteresowani kolejnymi inwestycjami w młode, początkujące firmy z branżyIT — deklaruje Marek Panek, wiceprezes Asseco Poland. Wyjaśnia, że Asseco od dłuższego czasu uważnie śledzi, co dzieje się w polskim środowisku start-upów. Niestety, do tej pory informatyczny gigant nie znalazł żadnej dopiero zaczynającej przygodę z...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Asseco wchodzi w start-upy