Biznes po polsku. Spełniają wakacyjne marzenia dzieci

Partnerem publikacji jest Alior
opublikowano: 2024-10-09 00:15

Biuro Usług Turystycznych BUT z Warszawy od ponad 30 lat organizuje wypoczynek dla dzieci i młodzieży. Co roku firma wysyła na wakacje blisko 10 tys. małych klientów.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Uważnie śledzą, jak chcą wypoczywać dzieci, dlatego kolonie i obozy organizowane przez firmę BUT odbywają się zarówno w Polsce, jak i za granicą. Połowa z wyjazdów obiera kierunek na polskie kurorty, druga - na słoneczne latem Bułgarię, Chorwację i Grecję, zimą zasypane śniegiem Słowację, Austrię i Włochy. Latem popularnym kierunkiem jest też Wielka Brytania.

Z każdym rokiem BUT zmienia swoją ofertę zgodnie z obowiązującymi wśród młodzieży trendami. Dziś poza plażowaniem, jazdą na nartach i zwiedzaniem, uczestnicy wyjazdów oczekują dodatkowych atrakcji. Stąd szeroka gama obozów i kolonii tematycznych - windsurfingowych, survivalowych, muzycznych, tanecznych, czy z udziałem popularnych influencerów.

Organizacja wypoczynku dla kilku tysięcy dzieci trwa cały rok i stanowi nie lada wyzwanie logistyczne. Na stałe zadanie to spoczywa na 9 pracownikach firmy. W sezonie o bezpieczeństwo i dobrą zabawę uczestników wyjazdów dba dodatkowa, 500-osobowa kadra.

Od 2010 roku partnerem finansowym firmy BUT jest Alior Bank. Bank zapewnia firmie m.in. platformę wymiany walut. W przeszłości BUT korzystało z kredytu obrotowego i inwestycyjnego na zakup lokalu na warszawskiej Ochocie, w której mieści się biuro firmy.