CD Projekt wydał zestaw poprawek do Cyberpunka

opublikowano: 23-01-2021, 10:16

CD Projekt opublikował łatkę 1.1 dla gry “Cyberpunk 2077”.

Jak podano, poprawki dotyczą stabilności gry. Jej publikacja tworzy podwaliny pod kolejne łatki - druga ma być wydana w lutym, później pojawią się kolejne.

Gra w wersji na Play Station4 wciąż nie jest dostępna w sklepie Sony.

“SIE przez cały czas dąży do tego, aby zapewnić klientom wysoki poziom satysfakcji. W związku z tym oferujemy zwrot pieniędzy wszystkim graczom, którzy kupili Cyberpunk 2077 w PlayStation Store. SIE usuwa też grę Cyberpunk 2077 z PlayStation Store aż do odwołania” - brzmi komunikat na stronie Play Station Store.

10 grudnia gra “Cyberpunk” weszła do sprzedaży, ale od razu pojawiły się zastrzeżenia użytkowników co do jej jakości. Oceny na PC-ty na platformie Steam początkowo wynosiły 70 proc. i z czasem urosły do 79 proc. (dla porównania - dla “Wiedźmina 3” pozytywnych ocen jest 98 proc.).

Ale to było tylko preludium dramatu, jakim okazała się reakcja na wersje na konsole. Oceny od graczy wynosiły 2,1-2,6/10 dla konsol starej generacji, które są najpopularniejsze na rynku. W internecie rozpętała się negatywna kampania, a liczne błędy i problemy z rozgrywką doprowadziły koncern Sony do podjęcia bezprecedensowej decyzji o czasowym wstrzymaniu sprzedaży gry na konsole PlayStation. Firma zagwarantowała zwrot pełnej ceny niezadowolonym klientom.

Za jakość gry i brak możliwości napisania recenzji o wersji na konsole przed premierą przepraszał zarząd CD Projektu. Zapowiedziano też dwie duże poprawki gry w styczniu i lutym, ale nie uspokoiło to ani graczy, ani inwestorów, którzy rzucili się do sprzedawania akcji. Kurs osunął się do około 250 zł z notowanych krótko przed premierą 460 zł.

Analitycy obniżyli już konsensus prognoz sprzedaży, ale na razie dość umiarkowanie.

W dół poszły też wyceny, ale wiele rekomendacji wciąż brzmi “kupuj”.

W samej spółce tlił się też bunt pracowników, niezadowolonych z tego, jak nierealistyczne były terminy zakończenia prac nad grą.

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane