"W przyszłym roku spodziewamy się niskiego jednocyfrowego wzrostu rynku. Podtrzymujemy prognozy średniego jednocyfrowego spadku w 2013" - powiedział Stec podczas konferencji prasowej.
Prognoza rynku reklamy telewizyjnej Cyfrowego Polsatu na 2013 rok zakładała spadek o 4-6 proc. w 2013 r.
Cyfrowy Polsat podał w prezentacji wynikowej (bazując na danych Starlink), że w III kw. wydatki na reklamę i sponsoring spadły o 1,9% r/r do 672 mln zł, zaś w I-III kw. br. zmniejszyły się o 5,3% r/r do 2.433 mln zł.
Udział grupy w rynku reklamy TV wyniósł 23,5%.
Grupę kapitałową tworzą spółki: Cyfrowy Polsat - największa w Polsce i czwarta co do wielkości w Europie platforma satelitarna oraz Telewizja Polsat - wiodący nadawca komercyjny w Polsce. Cyfrowy Polsat jest notowany na GPW od 2008 r.
Cyfrowy Polsat oczekuje niskiego wzrostu rynku reklamy TV w 2014 r.
Cyfrowy Polsat spodziewa się niskiego jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2014 roku, poinformował członek zarządu Telewizji Polsat Maciej Stec.