DWIE FIRMY TWORZĄ SOJUSZ PRZECIW AMS

Tomasz Siemieniec
26-08-1999, 00:00

DWIE FIRMY TWORZĄ SOJUSZ PRZECIW AMSNa rynku reklamy zewnętrznej tworzą się trzy silne grupy billboardoweMIEJSCE DLA NAJWIKSZYCH: Zdaniem Janusza Malinowskiego, szefa Europlakatu, w ciągu najbliższego roku na rynku reklamy zewnętrznej utworzą się trzy lub cztery duże grupy outdoorowe i to one w przyszłości będą rozdawać karty. Niewykluczone, że jedną z tych grup stworzą Europlakat i Outdoor. fot. ARC Roszady na rynku reklamy zewnętrznej nabierają tempa. Po fuzji AMS i Mercuriusa zaczęły się rozmowy o współpracy między Grupą Outdoor i Europlakatem...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / DWIE FIRMY TWORZĄ SOJUSZ PRZECIW AMS