Facebook: 10 mln ludzi widziało reklamy wyborcze wiązane z Rosją

03-10-2017, 10:57
aktualizacja: 03-10-2017, 10:58

Facebook szacuje, że ok. 10 mln ludzi widziało publikowane na serwisie społecznościowym reklamy wiązane z działaniami Rosji mającymi wpłynąć na wynik listopadowych wyborów prezydenckich w USA.

FOT. Bloomberg
Zobacz więcej

FOT. Bloomberg

Elliot Schrage z władz Facebooka twierdzi, że ok. 44 proc. reklam było obejrzanych przed wyborami 8 listopada. Ok. 25 proc. reklam nie zostało obejrzane przez nikogo, bo system Facebooka nie znalazł dla nich odpowiednich odbiorców.

W poniedziałek Facebook poinformował, że przekazał Kongresowi USA informacje o 3 tys. reklamach, które wiąże z działaniami Rosji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, Bloomberg

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Facebook: 10 mln ludzi widziało reklamy wyborcze wiązane z Rosją