Grupy TVN uruchomi jesienią zapowiadane wcześniej kanały tematyczne, w tym TVN Lingua i TVN Med. Jednocześnie TVN zapowiada inwestycje związane z niedawnym zakupem Grupy Onet.
„Planujemy uruchomienie trzech kanałów tematycznych jeszcze na jesieni. Jeden to TVN Lingua, drugi – TVN Med, natomiast trzeci kanał jest związany ze strategią platformy ITI” – powiedział Piotr Walter, prezes Grupy TVN.
Ponadto prezes poinformował, że część wydatków inwestycyjnych na 2006 rok to wydatki związane z Grupą Onet, którą spółka przejęła w połowie roku.
„Część inwestycji dotyczy bezpośrednio Onetu. Planujemy kupić nowy budynek w specjalnej strefie ekonomicznej” – powiedział prezes Walter.
Jednocześnie prezes podtrzymał oczekiwania 12-proc. wzrostu całorocznego rynku reklamy telewizyjnej.
„Nasza prognoza to 12% i ją podtrzymujemy” – powiedział Walter.
Narastająco w I-II kw. 2006 roku grupa miała 134,05 mln zł zysku wobec 105,72 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 544,54 mln zł wobec 412,00 mln zł.
Obecnie grupa oferuje następujące kanały: TVN, TVN 24, TVN Siedem, TVN Turbo, TVN Style, TVN Gra, TVN Meteo i ITVN.