Gry NFT pozostają poza głównym nurtem

Wirtualne tokeny stanowią coraz ważniejszą część świata gier wideo, jednak aby zagościły w nim na dobre, potrzebna im będzie akceptacja największych platform sprzedażowych

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • na czym polega model biznesowy producentów gier opartych na NFT
  • dlaczego największe platformy odrzucają tego rodzaju tytuły
  • jakie są nadzieje związane z rynkiem gier blockchainowych
  • jakie aspekty działalności tego podmiotów z tego segmentu mogą budzić moralne wątpliwości

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ