Spółka Huuuge Games opublikowała prospekt emisyjny.
Cena maksymalna akcji w IPO ustalona została na 50 zł.
Oferta obejmuje do 15 mln nowych akcji oraz sprzedaż 18,35 mln przez głównych inwestorów - Antona Gauffina, założyciela i dyrektora generalnego firmy, The Raine Group oraz kilka funduszy.
Do inwestorów indywidualnych trafi 5-10 proc. akcji oferowanych. Zapisu na akcje przyjmują Ipopema, BM PKO BP, DM BOŚ, DM BDM, mBank i Noble Securities.
Harmonogram oferty zakłada przeprowadzenie procesu budowy księgi popytu na akcje w dniach 27 stycznia-4 lutego. Od 28 stycznia do 3 lutego przyjmowane będą zapisy inwestorów indywidualnych, 5 lutego - od instytucji, a na około 19 lutego planowany jest debiut na GPW.
W ciągu 9 miesięcy 2020 r. przychody producenta gier mobilnych wyniosły 244 mln USD (spółka raportuje w tej walucie) i były o 30 proc. wyższe r/r. Wynik operacyjny to 50,1 mln USD (+721 proc.), a wynik netto 24,8 mln USD. W analogicznym okresie 2019 r. firma miała 0,7 mln USD straty (choć cały rok zakończył się zyskiem w wysokości 4,3 mln USD).
Huuuge Games jest producentem gier free-to-play i wydawcą gier on-line, przeznaczonych na urządzenia mobilne i platformy internetowe.
– Pozyskanie środków z emisji akcji pozwoli nam przyspieszyć nasz rozwój zgodnie ze strategią „Build & Buy” (Buduj i Kupuj). 90-95 proc. z nich chcemy przeznaczyć na przejęcia i inwestycje w inne firmy lub aktywa firm, które uzupełnią naszą ofertę lub kompetencje. Zidentyfikowaliśmy około 60 potencjalnych celów nabycia, które spełniają nasze kryteria. Dziesięć z nich jest na naszej krótkiej liście zainteresowań, a około pięć z nich aktywnie analizujemy. – powiedział Anton Gauffin, założyciel i dyrektor generalny Huuuge.