W przypadku innych innowacji, faktycznie pewne zmiany, unowocześnienia zostały wdrożone, ale nie na tyle istotne, by należał się za nie Złoty Bankier.
Jury długo radziło komu przyznać statuetkę. W pierwszej rundzie nie było oczywistych wskazań. Zarządzono dogrywkę. W międzyczasie wybrani jurorzy skontaktowali się z firmami, które przedłożyły najbardziej obiecujące rozwiązania celem uzyskania dodatkowych informacji, które pozwoliłyby dokonać właściwego wyboru.
Dodatkowa kwerenda utwierdziła jury w przekonaniu, aby w tegorocznej edycji konkursu nie przyznawać statuetki Złoty Bankier w kategorii „innowacja fin-tech”. Kapituła zdecydowała się natomiast wyróżnić Softpos, fintech, który zamienia smartfona w terminal płatniczy oraz PKO Ubezpieczenia za produkt PKO Inteligentny Dom.
Softpos ma bardzo interesujący koncept i perspektywiczny produkt, jednak jury uznało, że w analizowanym okresie firma nie wprowadziła na tyle istotnych nowości, żeby zdobyć Złotego Bankiera.
W przypadku PKO Ubezpieczenia produkt również jest bardzo ciekawy, niemniej można odnieść wrażenie, że nie osiągnął jeszcze dojrzalej formy.
XIII ranking jakości obsługi klienta, produktów i komunikacji marketingowej - czytaj cały raport.