Kurs IBC Polska F&P wzrósł w debiucie na NewConnect

DI, PAP
25-10-2012, 11:47

Kurs akcji IBC Polska F&P, spółki świadczącej usługi dla branży browarniczej i HoReCa, wzrósł w debiucie na NewConnect o 44,76 proc. do 7,6 zł.

Do obrotu trafiło 260 tys. akcji serii B, 135 tys. akcji serii C oraz 117 tys. 244 akcje serii D.

Jak wynika z dokumentu informacyjnego, w 2012 roku IBC Polska F&P prognozuje osiągnięcie zysku netto na poziomie 0,5 mln zł przy 15 mln zł przychodów ze sprzedaży.

Autoryzowanym Doradcą spółki jest Prometeia Capital sp. z o.o.

IBC Polska F&P zajmuje się świadczeniem usług dla branży browarniczej i HoReCa. Z oferty spółki korzysta zróżnicowana grupa odbiorców: od restauracji, barów, dyskotek, firm cateringowych, przez hotele i minibrowary, po producentów piwa i napojów. Wśród stałych klientów spółki znajdują się takie marki jak: KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks, Żywiec, Tyskie, Warka, Carlsberg, Lech, Okocim, Heineken, Pepsi-Cola i Coca-Cola.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, PAP

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / New Connect / Kurs IBC Polska F&P wzrósł w debiucie na NewConnect