Sąd w Lublinie uznał, że firma Nałęczowianka Sp. z o.o. naruszyła zasady uczciwej konkurencji używając w celu reklamy swojej wody mineralnej wizerunku budynku wchodzącego w skład uzdrowiska w Nałęczowie. Sąd nakazał firmie m.in. zniszczenie etykiet i materiałów reklamowych. Sprawę przeciwko Nałęczowiance wytoczył inny producent z tej branży
– Nałęczów Zdrój Sp. z o.o., która butelkuje wodę mineralną „Nałęczów Zdrój”.
Prowadzący sprawę Sąd Okręgowym w Lublinie nakazał „Nałęczowiance” zaprzestania używania daty „1817” oraz wizerunku budynku Starych Łazienek (wchodzącego w skład Zakładów Leczniczych „Uzdrowisko Nałęczów”). Firma ma również zniszczyć etykiety, formy do ich produkcji oraz materiały reklamowe z tymi znakami, a także opublikować w dwóch dziennikach informację o treści wyroku.
DI