Spotkanie miały zakończyć warsztaty dla najbardziej dociekliwych uczestników — zostali prawie wszyscy.
24 lutego 2004 r. w warszawskim hotelu Marriott odbyło się seminarium „Systemy wspomagające zarządzanie od A do Z”, zorganizowane przez Klub Wiedzy „Pulsu Biznesu” i Szkoły Głównej Handlowej, wspólnie z firmą Scala Business Solutions. Do współpracy merytorycznej zaproszeni zostali specjaliści z firm: IBM, Microsoft, KPMG i DGA. W imprezie wzięło udział ponad 300 osób, głównie przedstawicieli małych i średnich firm.
Na dostawkach
— Seminarium przyniosło większy odzew niż się spodziewaliśmy — konieczność dostawiania krzeseł nie jest częsta na najróżniejszych seminariach i konferencjach. Zarówno Scala, jak i partnerzy potraktowali seminarium edukacyjnie, stawiając na pierwszym miejscu prezentację możliwości i zagrożeń wynikających z wdrożenia ERP, zamiast marketingowego prezentowania oferty i poszczególnych produktów — zaznacza Piotr Żeromski, dyrektor ds. współpracy z klientami Scala Business Solutions Polska.
Wspólna oferta
Podczas prezentacji zostały przedstawione uczestnikom spotkania informacje pomocne podczas procesu wyboru oprogramowania wspomagającego zarządzanie. Przedstawiciele firm-organizatorów doradzali m.in., jak wybrać system ERP i platformę sprzętową adekwatne do potrzeb przedsiębiorstwa i informowali o możliwościach wykorzystywania aplikacji zarządzających relacjami z klientami. Podczas seminarium Scala, Microsoft i IBM na promocyjnych warunkach oferowały specjalnie utworzony pakiet złożony z oprogramowania, systemu operacyjnego i bazy danych, oraz platformy sprzętowej. Spotkanie zakończyły warsztaty, podczas których można było w praktyce zapoznać się z działaniem i możliwościami oprogramowania ERP i CRM.
