Czytasz dzięki

Polagra-Food 2005 będzie rekordowa pod względem liczby wystawców

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 09-09-2005, 16:32

Rekordowe pod względem liczby wystawców będą tegoroczne Międzynarodowe Targi Przemysłu Spożywczego Polagra-Food 2005. Weźmie w nich udział 1300 wystawców z 36 krajów. Będą one trwały od 20-23 września - poinformował na konferencji prasowej w piątek wiceprezes Międzynarodowych Targów Poznańskich (MPT) Przemysław Trawa.

Rekordowe pod względem liczby wystawców będą tegoroczne Międzynarodowe Targi Przemysłu Spożywczego Polagra-Food 2005. Weźmie w nich udział 1300 wystawców z 36 krajów. Będą one trwały od 20-23 września - poinformował na konferencji prasowej w piątek wiceprezes Międzynarodowych Targów Poznańskich (MPT) Przemysław Trawa. 

    "W tym roku w stosunku do ubiegłego weźmie udział o 30 proc. więcej wystawców (..) Doszło do takiej sytuacji, że nie przyjęliśmy wszystkich chętnych do udziału w targach. Popyt przekroczył podaż. Takiej sytuacji nie było od dobrych kilku lat" - powiedział Trawa.

    Na targach będzie 5 specjalistycznych salonów: Salon Wyrobów Spożywczych, Salon Dodatków dla Przetwórstwa Spożywczego, Salon Maszyn i Urządzeń dla Gastronomii, Salon Chłodnictwa oraz Salon Franchisingu i Wyposażenia Sklepów.  

   W tym roku będzie bardzo silnie reprezentowana branża maszyn i urządzeń technologicznych dla przemysłu piekarskiego. Forum Wędliniarstwa będzie skłaniało się ku "małej gastronomii", bo taka jest przyszłość małych firm wędliniarskich. Nowością na Polagrze 2005 jest "salon dodatków spożywczych" - odrębny pawilon dla firm produkujących dodatki do żywności.

    Trawa podkreślił, że w zbliżających się targach znacznie więcej będzie wystawców w zakresie franchisingu i wyposażenia sklepów. "Wiąże się to z polityką wystawienniczą MPT, by na targi ściągnąć jak najwięcej przedstawicieli sklepów i sieci handlowych" - powiedział.

    W tym roku będzie 19 pawilonów narodowych (w ubiegłym roku było 12). Swoje ekspozycje zaprezentują m.in.: Francja, Hiszpania, Niemcy, Armenia, Sri Lanka, Brazylia. Na Polagrze-Food tradycyjnie zostaną wręczone złote medale MPT za najlepsze produkty. Będą także wręczone nagrody ministerstwa rolnictwa "Poznaj Dobrą Żywność". Po raz pierwszy zostanie nadany złoty medal MTP dla wina.

    Jak zauważył Trawa, w tym roku pawilony będą otwarte w godz. 9-18, z wyjątkiem ostatniego dnia - piątku, gdy można będzie odwiedzać stoiska do godz. 16. Równolegle z Targami Polagra-Food odbędzie się MiędzynarodowySalon Techniki Pakowania i Logistyki Taropak 2005.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane