Zadanie ułatwi im stoisko narodowe, które po raz trzeci zorganizuje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Zaprasza ona polskie firmy reprezentujące sektor IT do skorzystania z tej możliwości. Celem organizacji stoiska jest promocja oferty polskich przedsiębiorstw wśród zagranicznych odbiorców, w tym potencjalnych inwestorów i klientów. Niezależnie od tego, czy firma jest wystawcą na wydarzeniu czy zwiedzającym, może skorzystać z różnych form nieodpłatnej promocji na stoisku. Swoje materiały mogą przesyłać również firmy, których przedstawiciele nie biorą osobistego udziału w imprezie. PARP umożliwia zainteresowanym przedsiębiorcom prezentację materiałów informacyjno-promocyjnych (typu ulotki, gadżety), wyświetlanie filmów promocyjnych i skorzystanie ze stoiska w celu organizacji spotkań dla potencjalnych partnerów biznesowych. Kontakt dla zainteresowanych: [email protected].
4-7.11 W tych dniach odbędzie się Web Summit w Lizbonie.