Producent gier ogłosił nową strategię

opublikowano: 17-04-2019, 07:27

Artifex Mundi, notowany na GPW producent gier, ogłosił strategię na lata 2019-2022, która zastąpi dotychczasową.

"Sformułowanie przez Zarząd Strategii stanowi efekt prowadzonego w Spółce przeglądu opcji strategicznych oraz kończy związane z nim prace" - podano.

Spółka nadal ma być deweloperem i wydawcą gier w segmentach premium i free-to-play. Zarząd zamierza jednak zmienić strukturę organizacyjną grupy oraz zmodyfikować model i skalę prowadzonej działalnosci

"W krótkim terminie planowane jest wewnętrzne wydzielenie czterech samodzielnych zespołów deweloperskich ("Zespoły Deweloperskie"), wyspecjalizowanych w realizacji projektów gier z określonego zakresu gatunkowego oraz modelu komercjalizacji (po dwa zespoły realizujące gry komercjalizowane w modelu: premium oraz free-to-play)" - podano.

Planowane jest również wydzielenie dwóch zespołów wydawniczych, wyspecjalizowanych w komercjalizacji gier odpowiednio w modelach premium i free-to-play, pracujących z Zespołami Deweloperskimi o odpowiedniej specjalizacji.

W krótkim i średnim terminie zasoby ludzkie i, kapitałowe skupią się na na realizacji czterech projektów gier: Hot Shot Burn! (poprzednia nazwa Outlaws) i Rogal - w segmencie premium oraz Bladebound i Tiny Dragons - w segmencie free-to-play.

W segmencie gier HOPA strategia zakłada równoczesną dalszą optymalizację harmonogramu wydawniczego i inwestycji w nowe gry, ograniczenie ryzyka biznesowego poprzez selektywne podejście do realizowanych projektów, a także koncentrację na maksymalizacji dochodów i przepływów pieniężnych z komercjalizacji już posiadanego oraz zakontraktowanego do realizacji portfela gier.

251dc9e0-90f6-11e9-bc42-526af7764f64
To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu