"Sformułowanie przez Zarząd Strategii stanowi efekt prowadzonego w Spółce przeglądu opcji strategicznych oraz kończy związane z nim prace" - podano.
Spółka nadal ma być deweloperem i wydawcą gier w segmentach premium i free-to-play. Zarząd zamierza jednak zmienić strukturę organizacyjną grupy oraz zmodyfikować model i skalę prowadzonej działalnosci
"W krótkim terminie planowane jest wewnętrzne wydzielenie czterech samodzielnych zespołów deweloperskich ("Zespoły Deweloperskie"), wyspecjalizowanych w realizacji projektów gier z określonego zakresu gatunkowego oraz modelu komercjalizacji (po dwa zespoły realizujące gry komercjalizowane w modelu: premium oraz free-to-play)" - podano.
Planowane jest również wydzielenie dwóch zespołów wydawniczych, wyspecjalizowanych w komercjalizacji gier odpowiednio w modelach premium i free-to-play, pracujących z Zespołami Deweloperskimi o odpowiedniej specjalizacji.
W krótkim i średnim terminie zasoby ludzkie i, kapitałowe skupią się na na realizacji czterech projektów gier: Hot Shot Burn! (poprzednia nazwa Outlaws) i Rogal - w segmencie premium oraz Bladebound i Tiny Dragons - w segmencie free-to-play.
W segmencie gier HOPA strategia zakłada równoczesną dalszą optymalizację harmonogramu wydawniczego i inwestycji w nowe gry, ograniczenie ryzyka biznesowego poprzez selektywne podejście do realizowanych projektów, a także koncentrację na maksymalizacji dochodów i przepływów pieniężnych z komercjalizacji już posiadanego oraz zakontraktowanego do realizacji portfela gier.