'Puls Biznesu' miał największy wzrost przychodów z reklam w 2003 r

opublikowano: 2004-01-16 14:54

‘Puls Biznesu’ osiągnął w 2003 roku największy wzrost z przychodów z reklam wśród 10 największych dzienników. ‘Gazeta Wyborcza’ wciąż ma największy udział w rynku mimo 7 proc. spadku przychodów w porównaniu z osiągniętymi rok wcześniej.

Z danych Agory Monitoring wynika, że największy spadek przychodów z reklam zanotowała w ubiegłym roku Gazeta Poznańska. Jednoczenie okazały się one najniższe spośród dziesięciu dzienników o największych przychodach z reklam w ubiegłym roku.

10 dzienników, które osiągnęły w 2003 roku największe przychody z reklam (wpływy w mln zł, zmiana w 2003 r):

1. Gazeta Wyborcza * 668,7 - 7 proc.

2. Rzeczpospolita * 123,6 +1 proc.

3. Super Express * 89,3 +4 proc.

4. Dziennik Bałtycki 67,2 +7 proc.

5. Dziennik Zachodni 42,5 +2 proc.

6. Głos Wielkopolski 39,7 - 1 proc.

7. Dziennik Polski 34,4 - 9 proc.

8. Dziennik Łódzki/Wiadomości Dnia 33,9 +7 proc.

9. Puls Biznesu * 32,1 +39 proc.

10. Gazeta Poznańska 27,5 - 21 proc.

* łączne wpływy z reklam ogólnopolskich i lokalnych

MD, PAP