‘Puls Biznesu’ osiągnął w 2003 roku największy wzrost z przychodów z reklam wśród 10 największych dzienników. ‘Gazeta Wyborcza’ wciąż ma największy udział w rynku mimo 7 proc. spadku przychodów w porównaniu z osiągniętymi rok wcześniej.
Z danych Agory Monitoring wynika, że największy spadek przychodów z reklam zanotowała w ubiegłym roku Gazeta Poznańska. Jednoczenie okazały się one najniższe spośród dziesięciu dzienników o największych przychodach z reklam w ubiegłym roku.
10 dzienników, które osiągnęły w 2003 roku największe przychody z reklam (wpływy w mln zł, zmiana w 2003 r):
1. Gazeta Wyborcza * 668,7 - 7 proc.
2. Rzeczpospolita * 123,6 +1 proc.
3. Super Express * 89,3 +4 proc.
4. Dziennik Bałtycki 67,2 +7 proc.
5. Dziennik Zachodni 42,5 +2 proc.
6. Głos Wielkopolski 39,7 - 1 proc.
7. Dziennik Polski 34,4 - 9 proc.
8. Dziennik Łódzki/Wiadomości Dnia 33,9 +7 proc.
9. Puls Biznesu * 32,1 +39 proc.
10. Gazeta Poznańska 27,5 - 21 proc.
* łączne wpływy z reklam ogólnopolskich i lokalnych
MD, PAP