Roboty biją się o pracę w słuchawce

Pandemiczny nawał pracy w centrach obsługi klienta odmieni branżę. Firmy mogą sporo zaoszczędzić, lecz nie na każdej innowacji.

Przeczytaj tekst i dowiedz się:

  • Ile zaoszczędziłaby firma, która zastąpiłaby dwa tysiące pracowników contact center botami
  • Jaki udział w polskim rynku callcenter zajmą wkrótce roboty
  • Jak rozwinie się rynek voicebotów, jak urośnie rynek hostów

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ