Producent oprogramowania wspomagającego zarządzanie dla sektora MSP przez rok zdobył blisko 5 tys. nowych klientów.
Spółka Sage Symfonia poinformowała o wynikach finansowych osiągniętych przez ostatnie sześć miesięcy. Firma na polskim rynku prowadzi działalność od roku.
Dwucyfrowy wzrost
Według Elwiry Sokołowskiej, prezes Sage Symfonia, wyniki finansowe spółki za okres od 1 października 2005 do 31 marca 2006 r. okazały się bardzo korzystne. Przychody firmy w tym czasie osiągnęły poziom 23,5 mln zł. Dla porównania, w tym samym okresie ubiegłego roku obroty wyniosły 18,7 mln zł — oznacza to, że dynamika wzrostu wyniosła 26 proc.
— Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników osiągniętych w tym roku obrachunkowym. Potwierdzają one nasze prognozy co do rozwoju rynku — twierdzi Elwira Sokołowska.
W pierwszym półroczu finansowym 2006 r. Sage Symfonia sprzedała 16,2 tys. licencji programów oraz pozyskała 4,9 tys. nowych klientów. Największy wzrost sprzedaży, o 39 proc., spółka osiągnęła w linii produktów Forte.
— Obecna łączna liczba sprzedanych przez naszą firmę licencji na system Symfonia wynosi 107 tys., a liczba klientów 41 tys. — informuje Elwira Sokołowska.
Ambitne plany
Producent oprogramowania mającego wspomagać zarządzanie przedsiębiorstwem zaliczanym do grona małych i średnich firm, według zapewnień Sokołowskiej, firma w kolejnym okresie obrachunkowym zamierza zwiększyć przychody o 20 proc.