Rozbudowa infrastruktury drogowej i kolejowej - niezbędna do rozwoju polskich portów

Justyna Smolińska
16-05-2018, 10:46
aktualizacja: 16-05-2018, 10:50

Dobra passa trwa. Ubiegły rok był bardzo dobry dla polskich portów, a okazuje się, że 2018 zapowiada się jako kolejny rekordowy okres pod względem przeładunków towarów w polskich portach morskich, jak wskazują wyniki po pierwszym kwartale. Jakie znaczenie dla rozwoju handlu zagranicznego ma infrastruktura portowa i jakie są największe wyzwania stojące teraz przed naszymi portami?

- Porty polskie są w znakomitej kondycji finansowej i operacyjnej. Od wielu lat rośnie tzw. tonaż, który jest przeładowany w naszych portach. W 2017 roku trzy najważniejsze porty, czyli kompleks portów Szczecin, Świnoujście, Gdańsk i Gdynia osiągnęły najwyższe wartości. Wszystko wskazuje na to, że te ilości będą w przyszłości jeszcze większe. Sytuacja polskich portów jest bardzo dobra na dzień dzisiejszy - mówi Wojciech Drzymała, partner w KPMG, szef zespołu doradczego dla sektora transportu, spedycji i logistyki

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Justyna Smolińska

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Rozbudowa infrastruktury drogowej i kolejowej - niezbędna do rozwoju polskich portów