Sobieski zamienia pralnię na salony

Guzińska Karolina, Górecki Radosław
opublikowano: 1999-10-08 00:00

Sobieski zamienia pralnię na salony

Hotel Jan III Sobieski oddał do użytku trzy nowe sale i pięć pokoi konferencyjnych. Na potrzeby spotkań ludzi biznesu zaadaptowano dawną pralnię. Według dyrekcji hotelu, inwestycja zwróci się za 4 lata. Nowe sale konferencyjne mają być także bodźcem do rozwoju innych obiektów usługowych hotelu, takich jak business center. W planach na przyszłość hotel ma kolejną ofertę dla biznesu: salon odnowy biologicznej.

CIĄGLE ZA MAŁO: Tworzenie dodatkowych powierzchni handlowych na cele konferencyjne i bankietowe jest uzasadnione popytem. W Warszawie wciąż brakuje wielofunkcyjnych sal, chociaż zarówno branża hotelarska, jak i władze miasta dostrzegają rosnące potrzeby — uważa Kazimierz Kowalski, dyrektor hotelu Jan III Sobieski.

POTRZEBNE ZAPLECZE: Obecnie na rynku najbardziej liczą się obiekty dysponujące dużym zapleczem konferencyjnym. Zdecydowaliśmy się na współpracę z hotelem Jan III Sobieski, ponieważ dysponuje on nie tylko profesjonalnymi salami kongresowymi, ale także wspaniałą kuchnią — zdradza Jolanta Pszczoła, dyrektor biura firmy turystycznej Polish Travel Quo Vadis (z lewej). Na zdjęciu w towarzystwie Ewy Pankowskiej, dyrektora marketingu i sprzedaży hotelu Jan III Sobieski, i Dariusza Litwińskiego, prezesa zarządu Polish Travel Quo Vadis.

KROPLA W MORZU: Nowych sal konferencyjnych przybywa, ale ciągle jest to kropla w morzu potrzeb. Zdarza się, że trzeba rezerwować sale na dwa lata przed konferencją. Dodatkowo większość istniejących sal prezentuje bardzo niski poziom. Te najlepsze ulokowane są głównie w hotelach — twierdzi Andrzej Bartkowski, dyrektor biura podróży Mazurkas Travel.

BEZ KONKURENCJI: Hotele dysponują dużymi powierzchniami przeznaczonymi na spotkania biznesowe, my natomiast oferujemy wyposażoną powierzchnię biurową i małe sale — twierdzi Agnieszka Włodarczyk z firmy Regus.

WIERNY KLIENT: Od 4 lat organizujemy tu konferencje. Nasi goście chwalą lokalizację, wystrój hotelu i obsługę — podkreśla Dorota Turska z firmy NCR Polska.