Telekom Polska <TPSA.WA> Utworzenie spółki Contact Center Sp. z o.o.

Jacek Jurczyński
opublikowano: 2004-01-06 22:09

Telekom Polska <TPSA.WA> Utworzenie spółki Contact Center Sp. z o.o. UTWORZENIE SPÓŁKI CONTACT CENTER SP. Z O.O.
RAPORT BIEŻĄCY 1/2004
Zarząd Telekomunikacji Polskiej S.A. ("TP S.A.") informuje o nabyciu przez TP Internet Sp. z o.o. ("TP Internet") - spółkę zależną od TP S.A. aktywów o znacznej wartości.
W dniu 5 stycznia 2004 r. TP S.A. otrzymała informację o rejestracji w dniu 11 grudnia 2003 r. przez sąd rejonowy w Warszawie spółki pod firmą Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ("Spółka"). Kapitał zakładowy Spółki wynosi 50 tys. zł i dzieli się na 100 udziałów, o wartości nominalnej 500 zł każdy. TP Internet obejęła w kapitale zakładowym Spółki 100 udziałów, stanowiących 100 % kapitału zakładowego Spółki oraz uprawniających do wykonania 100 % ogólnej liczby głosów na Zgromadzeniu Wspólników Spółki (kryterium uznania aktywów za aktywa o znacznej wartości). Udziały zostały objęte w całości wkładem pieniężnym w wysokości 50 tys. zł. Nabycie udziałów w Spółce zostało sfinansowane przez TP Internet środkami własnymi. Wartość ewidencyjna udziałów w księgach rachunkowych TP Internet zostanie ujawniona według ich wartości nominalnej tj. 50 tys. zł. Objęcie udziałów Spółki przez TP Internet ma charakter długoterminowej lokaty kapitałowej. Przedmiotem działalności Spółki będzie działalność w zakresie świadczenia usług call center w szczególności: świadczenie usług telemarketingowych oraz obsługa serwisów konsumenckich.
Data sporządzenia raportu: 06-01-2004