Agito.pl pozyskał 4 mln zł z oferty prywatnej, może powrócić do planów oferty publicznej

ISB
opublikowano: 2009-01-07 11:18

Sklep internetowy Agito.pl pozyskał 4 mln zł dzięki przeprowadzeniu oferty prywatnej, poinformowała firma w komunikacie. W listopadzie spółka odstąpiła od przeprowadzenia oferty publicznej.

Środki pozyskane z emisji 770 tys. akcji serii E przeznaczone zostaną na dalsze inwestycje w systemy informatyczno-logistyczne, działania marketingowe oraz rozszerzenie asortymentu. Spółka planuje też inwestycje w aktywa związane z infrastrukturą magazynową oraz w sprzęt serwerowy.

Agito.pl potwierdziło poprzednie zapowiedzi, że wejście na giełdę nadal pozostaje częścią jego strategii. W tym roku spółka może przygotować nowy prospekt emisyjny.

Spółka określa się jako wirtualny hipermarket z elektroniką użytkową. Oferuje ponad 45 tysięcy produktów w dziewięciu kategoriach: audio-video, fotografia, duże i małe AGD, telefony GSM, komputery i akcesoria, podzespoły PC, oprogramowanie i muzyka.