Detalista modowy L Brands zdecydował się sprzedać 55 proc. udziałów, które mają trafić ma w ręce amerykańskiego funduszu private equity za 525 mln USD. Pozostałe 45 proc. ma zachować dotychczasowy właściciel. Transakcja wycenia wartość Victoria’s Secret na 1,1 mld USD. L Brads po sprzedaży kilku firm zamierza skoncentrować się na własnej sieci kosmetyków Bath & Body Works.



Victoria’s Secret, zajmująca się produkcją bielizny generowała prawie połowę przychodów L Brands w 2019 r., które miały wartość 13,2 mld USD.
Victoria’s Secret zdobyła rozgłos corocznymi pokazami, które były kiedyś ważnym wydarzeniem popkulturowym, przyciągającym miliony widzów chcących zobaczyć tzw. „aniołki”.
Jednak po kilku latach taka formuła „przejadła się” a dodatkowo firma była oskarżana o seksizm, wtórność i brak różnorodności. Jej pokaz w 2019 r. został ostatecznie odwołany.