Bakalland: Rozwój konceptów franczyzowych - nadzieją polskich przedsiębiorców

Justyna Smolińska
opublikowano: 06-09-2018, 12:11

Marek Moczulski, prezes Bakalland

"Jeśli mówimy o franczyzie, to na 1250 konceptów franczyzowych w Polsce, 80 proc. jest Polskich przedsiębiorców. To jest coś. Plus 75 tys. punktów franczyzowych. I rozwój tego konceptu jest bardzo dynamiczny w Polsce i daje nadzieje dla wielu przedsiębiorców, którzy dopiero zaczynają lub nie mają wystarczającego kapitału, aby pozyskać know-how i wejść w biznes, który już jakoś funkcjonuje pod konkretnym szyldem, brandem. Z drugiej strony dla firmy, która jest franczyzodawcą jest to znakomity sposób ekspansji"

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Justyna Smolińska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Bakalland: Rozwój konceptów franczyzowych - nadzieją polskich przedsiębiorców