Producent tynków, farb i systemów dociepleń budynków Bolix wdrożył system CRM na platformie IFS Applications. Rozwiązanie to zostało przygotowane i zastosowane w wersji mobilnej oraz zintegrowane z globalnym systemem pozycjonowania GPS. Dzięki niemu ponad 50 handlowców spółki ma w terenie stały dostęp do szczegółowych informacji o kliencie, jego preferencjach zakupowych, planach, realizacjach płatności, terminach spotkań itd. Wdrożenie IFS CRM w firmie Bolix trwało pół roku. Było ono rozszerzeniem wdrożonego wcześniej w spółce zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie IFS Applications. Rozszerzenie to objęło moduły IFS/CRM — IFS/Sprzedaż i Marketing oraz IFS/Rozwiązania Mobilne. Liczba użytkowników systemu również została zwiększona do 120 osób. Obecnie handlowcy spółki, korzystając z urządzeń mobilnych, rejestrują wszystkie dane w systemie centralnym. Mobilny system ma umożliwiać im bieżące raportowanie do centrali prowadzonych działań. Integracja z systemem GPS pozwala również na pełną wizualizację terytorialną danych o sprzedaży.