Przychody wyniosły 6,4 mln zł i były dwukrotnie wyższe niż w analogicznym okresie 2023 r. Strata EBITDA wyniosła 21,7 mln zł wobec 9,6 mln zł straty w I kwartale 2023 r., a skorygowana o koszt programu motywacyjnego oraz zmianę stanu odpisów aktualizujących wartość aktywów wyniosła 6 mln zł, o połowę mniej niż rok temu.
Spółka podkreśla, że o 36 proc. ograniczyła operacyjne koszty wynagrodzeń dzięki optymalizację wielkości i struktury zatrudnienia.
- Naszym celem było zamknięcie istotnych kontraktów w pierwszym kwartale tego roku. Udało się podpisać cztery nowe umowy, w tym dwie z nowymi klientami. (...) w kolejnych kwartałach będziemy kontynuować pozyskiwanie nowych, dużych klientów oraz kontynuujemy naszą nową, wyższą strategię cenową, która obowiązuje od stycznia 2024 r. i będzie rewidowana w górę od początku 2025 r. - mówi Paweł Wieczyński, prezes DataWalk, cytowany w informacji prasowej.
Pełny raport spółka przedstawi 15 maja.