"Planujemy skończyć prace nad strategią jeszcze w sierpniu, a wrzesień poświęcić na formalności związane z zatwierdzeniem jej przez rdę ndzorczą i Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy" - powiedział PAP Mazurkiewicz.
"Jednym z podstawowych założeń tej strategii będzie debiut giełdowy. To kierunek, który absolutnie nie podlega dyskusji" - dodał.
"Oczywiście nie można wykluczyć oferty pre-IPO, choć osobiście stawiam na zdobycie kapitału drogą oferty publicznej. W każdym jednak przypadku - czy to pre-IPO, czy IPO, musimy działać w sposób transparentny, przewidywalny, rozwojowy. Debiut i obecność na GPW taką przejrzystość w sposób oczywisty gwarantują" - powiedział Mazurkiewicz.
W czerwcu prezes mówił, że Dialog zgodnie ze strategią poprzedniego zarządu nadal chce rozwijać się zarówno organicznie, jak i poprzez akwizycje, a w zakresie zainteresowań znajdują się takie sektory jak IT, usługi telewizyjne, kontent oraz e-commerce.
W 2007 roku przychody ze sprzedaży Dialogu (liczone według PSR) wyniosły 496 mln zł, EBITDA 116 mln zł, a zysk netto 59 mln zł.
W pierwszym kwartale 2008 roku przychody ze sprzedaży (liczone według MSR) wyniosły 139 mln zł, EBITDA 37 mln zł, a zysk netto 5 mln zł.
(PAP)